Bullet Journal inspirace: říjen

Oficiálně je tady
P O D Z I M !

S chladným počasím a kratšími dny získáváme čas na věci, které jsme přes léto zanedbávali. Můžeme péct, učit se nebo tvořit, já ale volím kreslení diáře.

Už přes rok se ke konci každého měsíce vydávám na cestu, aniž bych předem věděla, kam povede. A tak vznikají různobarevné věnce plné sezónních rostlin, v rozích stránek vykukují malířské pokusy a mezi tím vším se schovávají naplánované události, úkoly a povinnosti. I v říjnu pro vás mám tipy pro váš diář, deník nebo bullet journal a stejně jako každý měsíc doufám, že si dnes odnesete alespoň malý kousek inspirace.

Říjen jsem začala netradiční barevnou kombinací, vyzkoušela nové washi pásky i nálepky, a také jsem pro vás připravila něco nového. Jestli si lámete hlavu nad tím, co to je, pohodlně se usaďte s hrnečkem ještě teplého čaje a vydejte se se mnou po cestě plné listí až na konec tohoto článku…

DSC_1040

DSC_1067

Zřejmě vám neuniklo, že netradiční barevnou kombinací mám na mysli modrou, oranžovou a žlutou. Jeden by řekl, že barvy k sobě ladit nebudou. Výsledek ale překvapil i mě samotnou. Modré listí na podzim sice ze stromů nepadá, zato však může symbolizovat přicházející chladné dny a ranní jinovatku, která obejme všechno listí, ať už je jakékoliv barvy…

Malé hlavičky bavlníku celou kresbu, zdá se, hezky doplňují, a zároveň v několika místech dělí kruh, aby nebyl příliš plochý.

Tyto „přechodové stránky“ v diáři rozhodně mít nemusíte. Jde jen o doplněk pro ty, kteří rádi kreslí a především – mají na to čas a nervy. 🙂 Nastat může klidně i případ opačný, pokreslit si totiž můžete stránky obě.

DSC_1071

DSC_1043

Nikdy to nevydržím až do listopadu. Barevné listí, ať už na větvích nebo spadané, musím v diáři mít nejlépe už v září. Výzdobu kalendáře jsem si proto trochu vylistopadila, ale myslím, že to rozhodně nevadí. Některá okénka jsou vybarvená žlutě, ale to jen čistě pro efekt. 🙂

DSC_1045

Další dvojstrana je trochu obměněná. To do kalendář sice zůstává, nicméně vedlejší stránka se liší. Po několik měsíců zpátky patřila tato strana takzvanému Time logu. Do něj jsem si barevně značila, čemu jsem se po určitý den věnovala a jakou dobu. V minulém článku jsem psala, že si buď najdu lepší způsob, jak Time log používat nebo jej už příště neuvidíte. Přestože jej tady nemám, neznamená to, že jsem se ho vzdala.

Plánuji ho jen přesunout jinam, a to ke každému dnu, který si zapisuji za tyto stránky. Nad nadpis každého dne si nakreslím linku označenou čísly od 0 do 23. Tu pak vybarvím podle toho, kolik času jsem věnovala škole, práci, pobíhání po Brně a podobně. Názorně uvidíte na mém instagramu nebo v příštím článku.

Teď ale zpátky do diáře. Time log nahradila variace na Gratitude log neboli stránku vděčnosti. Tentokrát si nebudu každý den psát, za co jsem byla vděčná, ale jednou větou uplynulý den charakterizuji. Měl by mi tak vzniknout takový malý deník. Na podobné bázi fungují i celé deníky, určení pouze k zapisování jedné věty denně. Vy si jej můžete udělat, aniž byste museli kupovat cokoliv dalšího. 🙂

DSC_1047

DSC_1061

DSC_1048

DSC_1062

DSC_1051

Po otočení listu se dostáváme ke dvěma stálicím. Brainstorming je v mém bullet journalu zkrátka nepostradatelným prostorem, na němž se můžu vyřádit. Například v září jsem ho využila především k sepsání nápadů pro bujo na říjen.

Někdy si pro brainstorming nechávám celou stranu, někdy ji naopak rozdělím, jako tomu je i teď. Wish list, tedy seznam přání, se bude hodit zvláště teď, v době odesílání dopisu Ježíškovi. 🙂 Stejně tak si z listu přání můžete udělat i seznam potřebných věcí, nákupní seznam nebo právě seznam tipů na vánoční dárky.

DSC_1057

Do trackeru mi přibyla další položka, a tou je jóga. Už několik měsíců přemýšlím o tom, že zkusím nahlédnout do tajů tohoto cvičení. Světe div se, dokonce mi pomohla zmírnit migrénu. Něco na ní tedy určitě bude. 🙂 Myslím, že za nějaký čas se možná dostanu až na konec stránky a budu sledovat kde co. Je poměrně zajímavé zjistit, jak se vaše návyky mění, zlepšují nebo zhoršují. Stejně tak si pomocí těchto čtverečků můžete zaznamenávat i zdravotní stav nebo třeba známky ve škole.

Více o stránce Tracker zjistíte ve speciálním článku: zjistit víc

DSC_1054

DSC_1056

DSC_1070

Z říjnového nakouknutí do mého bullet journalu je to úplně všechno. Pokud se vám článek líbil, neváhejte nechat komentář nebo se podívejte na další fotky například na mém instagramu.

Chcete nahlédnout pod pokličku? Ano!

A pokud byste si měli z tohoto čtení něco odnést, tak například to, že bát se prapodivných kombinací barev je někdy naprosto zbytečné. A stejně tak, že i v říjnu můžete používat spadené listí, bavlnu i modré pírko. Jde jen o to, co se vám líbí… 🙂

Chcete vidět fotky v plné kvalitě? Zastavte se v galerii!

 

 

Přeji otevřenou mysl a krásný podzim!
Díky za čas věnovaný mému článku
a snad zase někdy!
Míša ze Šálku

Nevím to jistě, ale mohlo by vás také zajímat:

Dýňová Bullet Journal inspirace: září

5 tipů: Jak založit deník, diář, bullet journal

Podzimní BulletJournal inspirace

2 thoughts on “Bullet Journal inspirace: říjen

  1. Lenka Zlámalová napsal:

    Míšo, právě jsem objevila tvůj blog a jsem nadšená! Já už druhým rokem kreslím do dolleru a přestává mi to stačit, proto přemýšlím nad tím, že také začnu s bullet journal. Myslím, že se u toho člověk skvěle kreativně vyřádí a odreaguje 🙂 Těším se na další články.

    Liked by 1 osoba

Zanechat Odpověď

